måndag 2 maj 2016

Eskilstuna Open 2016

Hallå där ute!
Nu är vi igång igen! Den här veckan är vi i Eskilstuna, sedan hem ett par dagar och fortsätter sedan till mörka Småland i Feringe på SM vecka. Lite nytt på gång! Vi har nytt flygplan tillsammans med Roffe med en härlig liten snurra. Äntligen! Så idag har jag tagit en långpromenad med Hero utan att känna att jag behöver vara på plats hela tiden. För nu kommer Richard hem. Det är bara att dra igång lilla motorn! Richard säger att det är 50% chans att den går igång. Antingen startar den eller också gör den inte det. Jag hoppas ju på högre % sats och har en annan matematisk formel kring detta. ;-)
Idag första tävlingsdag för Racing och Richard har redan meddelat att han rundat tredje. Då är det bara 6 mil kvar, så jag försöker skynda mig att få ut detta första blogginlägg för i år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar