lördag 9 maj 2015

Reflektion efter dagens flygning

Första tankarna: -Vad har jag gett mig in på! -Jag kommer aldrig att klara detta! -Så dumt att tro att det här skulle funka!
Jag valde att fokusera på något annat och började fota och sedan försöka blogga. Jag kunde då koncentrera mig på något nytt och bestämde mig för att ta ett litet steg i taget. Bloggen kom inte igång, mail funkade inte, jag tittade lite försiktigt ut. Att kurva i termik, helt ok. Jag hade ju bestämt mig för att inte titta ner utan titta åt andra hållet. Att gå ur blåsan, rätt så jobbigt. Flygplanet trycks framåt och lite nedåt. Jag tar nytt tag med bloggen och helt plötsligt fungerar det!
Jag får något att göra! Och helt plötsligt känns allt rätt!
Jag vågar titta ut, jag upptäcker Ådin till höger om mig, jag får ont i ryggen (lyfte käckt en tung sten igår så det är sviter från det), provar att fika, kollar instrument, med andra ord jag tror att jag kan vara med på SM. Nästa problem blir andra flygplan! Och vad ska jag ha på mig? ;-) För jag hade alldeles för mycket idag! Dubbla tröjor, dubbla långkalsonger, dubbla strumpor och allt i svart. Jag höll på att få solsting! Jag har även intalat mig själv att Richard vet vad han gör (flugit i 30 år och att han tar hand om mig om något händer).
Det ska nog gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar