torsdag 16 augusti 2012

En ny dag i Texas!

Ännu en tävlingsdag, ännu en härligt varm dag, ännu en stund vid poolen! Jag kommer att frysa ihjäl på stört när vi kommer hem. I morse var det endast 28 grader och det kändes lite småkyligt. Burr!
Assigned Area Task, bana C tid 3:45 Distans: 517.8 km 5 areor blev det nog till slut, fick ingen riktigt bra kläm på detta. Idag verkar RIchard ha flugit väldigt mycket själv. Börje har hängt på Hartmann, men jag vet ej hur det har varit. Jag tror att de har flugit lite längre än Richard. Richard låg före i spåret och lät lite ensam för han började prata i dubbla termer när Mika undrade vem han flög med. Ungefär så här lät det: - Jag har flugit med mig själv och sedan har jag flugit med mig ... själv. Bara han kommer hem, så är vi glada i teamet! De här tävlingsuppgifterna är jättesvåra att veta hur det går för dem, eftersom vissa flyger längre än andra. Richard har ungefär 15-17 mil kvar och ska vara hemma om en timme och en kvart. Det är ju bra att veta, för då är vi på plats och tar emot. Bilden visar starten. Det är ingen risk för regnskurar, utan skydd för solen:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar