måndag 13 augusti 2012

Ledig dag!

Oj, oj, oj vad många mail jag har fått! Vi lever och mår bra, men vi hade en ledig dag i förrgår och då fick jag äntligen shoppa loss:-))
Vi åkte norr om San Antonio till ett Outlet med över 140 affärer. Ni kan säkert se mig framför er, där jag far runt som en dust devil i affärerna. Jag fick dock dra ned tempot mellan affärerna, så att Richard orkade med i värmen. Dagens rekord värme, bara 42 grader;-) Jag fyndade skor, tre par där ett par var barfotaskor. 350 pix! Väska, lite kläder, solglasögon och ett helt tränings set. Ska hem och fortsätta springa, precis som vi gjorde innan VM. Tur det för här flänger jag runt i 40 graders värme och puttar flygplan. Idag har det dessutom varit en kort bana, så jag hann inte blogga för den skull. Richard hamnade på en fin 10:e plats och Börje femma. Visst är de duktiga våra svenska piloter! Idag en Assigned Area Task med två brytpunkter och 2:15 tim flygning. Ett åskväder hotade från norr, därför denna korta bana. Nu är klockan seeent och jag gör det här för eran skull;-)
Natti, natti! ;0)

2 kommentarer:

  1. Betr shoppande så får du passa dig så ni inte får lämna Ventusen kvar för att du ska få med hem alla skor å sånt..... :-)

    SvaraRadera
  2. Det var ju faktiskt en genial idé;-)
    Tänk att få fylla en hel container med shopping:-))ska prata med Richard om detta strålande förslag när han har kommit hem från 60 mila banan!

    SvaraRadera